Bluffs - Această aplicație AI detectează probleme interne la mașini doar după sunetele lor

Această aplicație AI detectează probleme interne la mașini doar după sunetele lor

ionutdrg45 - October 26, 2020, 8:22 am
Tags: sound analyzer, ai
VIorGfz.jpg (750×500)

Deși mașinile moderne sunt echipate cu tot felul de tehnologii avansate, sunt destul de sigur că un sunet ciudat care iese din vehiculul tău te-a îngrijorat măcar o dată, la un moment dat. De multe ori, șoferii generali nu pot analiza problemele interne ale automobilelor doar cu un sunet ciudat. Și asta face ca procesul de întreținere pentru proprietarii de mașini să fie destul de dificil. Deci, pentru a ajuta șoferii să detecteze instantaneu problemele interne ale mașinilor, Skoda a dezvoltat o nouă aplicație care utilizează inteligența artificială (AI) pentru a detecta defectele interne ale unei mașini doar ascultând sunetul acesteia.

Producătorul ceh de automobile Skoda a dezvoltat o nouă aplicație bazată pe AI, denumită Sound Analyzer. Această aplicație este un instrument unic pentru șoferi și mecanicii auto pentru a detecta rapid problemele interne ale unui vehicul doar prin sunetul motorului lor.

Cum functioneaza?

Acum, modul în care funcționează „Sound Analyzer” este destul de simplu. Când un șofer sau un mecanic inițiază aplicația, acesta înregistrează sunetul mașinii defecte. Apoi, folosește algoritmul AI pentru a compara acest sunet înregistrat cu multe dintre sunetele preînregistrate ale mașinilor sănătoase. Deci, dacă există o anomalie în modelul sonor al mașinii defecte, aplicația poate detecta problema internă și poate sugera o soluție relevantă pentru aceeași mașină. Škoda testează aplicația pe mașinile sale de mult timp. De fapt, 245 de dealeri Škoda din țări precum Austria, Germania, Franța și Rusia utilizează Sound Analyzer din iunie 2019.

Vorbind despre noua aplicație, Stanislav Pekař, șeful After Sales la Skoda a declarat: „Sound Analyzer [app] este un prim exemplu al noilor oportunități pe care le poate crea digitalizarea la ŠKODA, chiar și în ceea ce privește post-vânzarea. Vom continua să folosim în mod constant tehnologii de inteligență artificială pentru a oferi clienților noștri un serviciu și mai personalizat, îmbunătățind astfel și mai mult experiența clientului. ”

Comments
No comments to display.